sobota 24. června 2017

Fantasy pro děcka


Na fanstasy, případně magický realismus není nikdy brzy!

Absence výchovných prvků a podpora imaginace, to je něco pro mě.
Čtení imaginativních příběhů na dobrou noc mi nezvedá adrenalin na rozdíl od předčítání průhledně výchovných příběhů o užitečné mašince Tomášovi.

Ale odříkaného chleba největší kus.

Tudle jsem chtěla českou imaginaci dopravit i malému Samujelkovi za La Manche a informovala o svém záměru mamku, která se tam chystala.
Mamka ochotně nabídla, že mi tam cokoli dopraví bez poštovného.
Nadto byla zrovna v knihkupectví, tak jsem ji instruovala, ať podle dostupné nabídky zakoupí nějakého Pavla Čecha.
Mamce se můj výběr nějak nepozdával, patrně kvůli absenci výchovných a rozvíjejících prvků, a tak mým jménem zakoupila "moc hezkou" logopedickou příručku.

 
Mamka nejspíš trpí podvědomými obavami, že se Samujelek nenaučí správně česky, tak jí potřeba řečového rozvoje připadala naléhavější, než potřeba rozvoje imaginace.
 

Samujelek si z toho sice nejspíš hlavu nedělal, ale já jo, protože bych nikdy nikomu logopedickou příručku nevěnovala bez obav, že mi rodiče obdarovaného dítěte dají přes hubu.

2 komentáře:

  1. :D No to jo, rovnou jsi mohla přidat ještě příručku o hubnutí pro Samujelkovu maminku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, ta to naštěstí vůbec nepotřebuje, nicméně je to další položka literatur na indexu :D :D

      Vymazat