pátek 30. června 2017

Co se v mládí naučíš...

Dnešní zkoušku jsem dala fakt na áčko.

Zásluhu na tom nese hlavně fakt, že spolupracující mimino usnulo přesně čtyři minuty před začátkem zkoušky, takže jsem si mohla nerušena a dokonce sedíc přečíst všechny otázky až do konce a nemusela nic rychlotipovat ve stoje, ani v předklonu ani poslepu a vyhnula se i kojení během celého testu.

Dalším významným faktorem podílejícím se na výborném výsledku je vlastní delikventní minulost, neboť několik otázek se týkalo formální stránky komisionálního zkoušení (reparátu), se kterým mám osobní zkušenost a živě si vybavím všechny relevantní i redundantní detaily.

Ostatní otázky prověřovaly teoretickou znalost školské legislativy v oblasti záškoláctví, omluvenek a práv zletilých žáků.
Todle mám taky naprosto v malíku, protože jsem záškolačila dost let na to, abych se v tom naučila chodit. Dalo by se říct, že jsem záškolačila na poloprofesionální úrovni, vybavena znalostmi legislativy natolik, abych si volna užila co nejvíc ale zároveň abych z toho neměla průser.
Nicméně jednou jsem se přepočetla a odzáškolačila si toho o chlup víc, než bylo předepsané minimum a pak musela být komisionálně přezkoušena.
Zbývající otázky byly natolik jednoduché, že opravdu postačila příprava ve formě požírání nutelly, bylo tam něco o šikaně, mentální retardaci a pak ještě něco o školském systému.
MŠMT vs. školy, to mám taky dost dobře zvládnutý díky detailní znalosti  vztahů mezi Bradavicemi a Ministerstvem kouzel.

Takže první ročník mám úspěšně za sebou, zbývá mi odkroutit si poslední semestr a již brzy nastoupím zářivou kariéru!

.

Žádné komentáře:

Okomentovat