čtvrtek 29. června 2017

Dnes jsem se celý den důsledně připravovala na poslední zkoušku

1. Vyplela jsem zahrádku. A pochopila, proč se květen jmenuje květen. Ty nejnápadnější a největší květy koncem května odkvetly a teď přichází na řadu drobnější kvítky levandule a skalniček.

2. Měla jsem tu téměř celý den na návštěvě Sašu s Albertem.

3. Vloupala jsem se do Ripardovo-Timečkovy Nutelly a půlku jí sežrala.

4. Upekla jsem tři pizzy.

5. Přečetla tři nepřečtená čísla Psychologie Dnes.

6. Přečetla jsem několik verzí pohádky O kůzlátkách, O Smolíčkovi, O slepičce a kohoutkovi. Poté jsem byla donucena stvořit novou verzi Smolíčka, který na Timečkovo přání bydlel v místnosti bez oken. Už tak mi Smolíček dost připomíná Amstettenský případ a teď toto.

7. Nastudovala jsem rozdíly v obsluze robotické tarantule, robotického dinosaura a hominoidního robota.

8. Odmolovala (nebo odzavíječovala?) jsem špajz.

9. Vybrala si dárky k narozeninám. Vychází nová verze Harryho Pottera s ilustracemi
Jima Kaye. Ráda bych si nechala nadělit dostupné první dva díly, abych je pod průhlednou záminkou mohla předčítat Timečkovi.





 
10. Sedla jsem si ke školskému zákonu, abych zjistila, že něco takového nemám po produktivně prožitém dni zapotřebí. To bude zejtra jednička jak bič.

2 komentáře:

  1. Prosím o sdílení, jak EFEKTIVNĚ odmolovat špajz, vyzkoušela jsem už bobkový list, levanduli, chemické sajrajt nálepky a zvířátek je tam pořád jak v zoologické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no všechno jsem vyklidila, vytrela octem + levandulovym eterakem a potencialni moli potravu hermeticky uzavřela :)

      Vymazat