úterý 14. listopadu 2017

Prostor jsem vyklidila úspěšně

Aby měl Ripard příhodné podmínky ke studiu, uchýlila jsem se na týden k rodičům.

Že to bylo náročné netřeba komentovat, nicméně mám mnoho podnětů k reflexi návyků získaných ze své primární rodiny.

Jedná se o tato stěžejní témata:

Vztah k druhým lidem, vztah k penězům (majetku), vztah k informacím.

Abych se z intenzívních rodinných zážitků dostala, další týden jsem strávila u Jitky, kde jsme po více či méně úspěšném uspání všech čtyř děcek koukaly na béčkové zombie filmy a popíjely portské. Duševní hygiena tak proběhla úspěšně. Velmi mě uchvátil snímek Dead snow, po jehož shlédnutí jsem dva dny trpěla křečemi způsobenými namoženou bránicí.

Nyní mi nastaly časy velmi odpočinkové! Ripard už se neučí, takže se opět stará o děcka. Zajímavým faktem je, že z Timečka se po měsíci mé péče stalo poněkud nezvladatelné, sprostě mluvící dítě přehnaně reagující na jakékoli omezení hysterickým záchvatem.

Je pravda, že po dobu Ripardovy indispozice se Damiáno v noci budilo přibližně tak desetkrát a já se tak nenacházela v nejlepší psychické ani fyzické kondici. Na základě vnější i vnitřní podobnosti pro mě tak zombie filmy představovaly ideální volbu.

Po pouhém týdnu Ripardovy péče všechny Timečkovy nežádoucí projevy odezněly, nicméně vidím, že mé rodičovské kompetence jsou velmi nízké. Také jsem došla k uvědomění, že pokud bych se dostala do role svobodné matky, docela brzy by mi z hráblo.

Jelikož teď oplývám přebytkem energie, ušila jsem velké množství softshelláků, čepic a nákrčníků všeho druhu a objevila i velmi příjemný funkční materiál micropeach.

V mezičase jsem se rozhodla trvale debordelizovat Riparda.
Pod mým nepříliš vlídným dohledem vyházel ze svého šatníku již čtyři veliké pytle odpadků a doufám, že vyhazovací snahy budou pokračovat v dalších kategoriích.















5 komentářů:

  1. Jsi hustá, mně by z takového vyklízení prostoru asi hráblo, myslím, že vůči bytí s oběma dětmi delší dobu sama jsem extrémně málo odolná. Tak užívej návrat do normálního režimu! Damiáno už spí líp?

    OdpovědětVymazat
  2. Damiánovi vylezla jedna a půl stoličky a po "výlezu" se budí trochu míň, ufff. Naštěstí přes den spí i tři hodiny, hehe. Radovánek spí celou noc??

    OdpovědětVymazat
  3. Radovánek spí celou noc až na ty případy, kdy mu vypadne dudlík, to mu ho většinou stačí znovu vrátit. Ale on nespí se mnou, spí v postýlce vedle Toma a ten mu kdyžtak dudel vrací. Takže v noci už nekojim asi od 10 měsíců...

    OdpovědětVymazat
  4. Jo a prosím Tě, nechceš někdy sdílet svoje nejoblíbenější youtube šicí tutoriály? Já jsem děsná líná na to si je vyhledávat a tak radši moc
    nešiju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Youtube moc prozkoumanej nemám, protože mě to neba, a mám pocit, že než bych se doklikala k nějakýmu serióznímu postupu, musela bych se dostat přes moc balastu. Šiju podle klasické papírové burdy, mám celej ročník 2006 :)

      Vymazat