pondělí 26. června 2017

Dětský pokoj etapovka

Děcka v dětském tráví stále víc a víc času.

Takže si s realizací musím mírně pohnout.

Jakejs takejs obyvatelnej rychlokoncept už v hlavě mám.

Na realizaci základního minikonceptu by měly postačit andělíčkovy večerní strojově šicí aktivity a několik návštěv obchodů Cupák-domácí dílna a Dům barev.

Dneska jsem opět vyfásla sousedské děcko, zrovna když jsme se s Timečkem chystali k rybníku na obhlídku pulců, žab, čolků, pijavic a kvetoucích leknínů.
Děcko mi bylo předáno s jasnou instrukcí nezmáčet se
Nelámala jsem si s tím hlavu.
Bylo 30 stupňů, já s sebou kromě Timečka vláčela ještě miminko Damiánka a studijní materiály na poslední zkoušku.
A za to, jestli se děcko zmáčí či ne, nehodlám nést žádnou zodpovědnost.

Děcko se zmáčelo a totálně zabahnilo už tak jeden metr před rybníkem.

Jak to dokázalo netuším.

Doufám, že to doma moc neschytalo.
Stejně nevím, co to s tou vodou furt má.
Zároveň nechápu, proč se jeho maminka ještě nesmířila se skutečností, že se během mého profesionálního dohledu zmáčí vždycky.
Minule si tu s Timečkem hráli se stříkací pistolkou. Jindy si vytáhli všechny hrnce a vodu přelejvali sem a tam. Jednou si pěkně pohráli v nafukovacím bazénku a onehdá s hadicí napouštějící akvárko.

Máčející se děcko asi přehnaně reaguje na omezování elemetu vody.
Anebo je to proto, že jeho matka se pravidelně loučí s výmluvou "aby si mohla aspoň umýt ty vlasy a osprchovat se"?

Jednou šla sousedka k tomu rybníku se mnou dohlížejíc na své děcko, aby se jí jakože nezmáčelo.

Dopadlo to tak, že když mi zrovna barvitě líčila detaily operace hemeroidů a sexu následujícího jen několik hodin po zákroku, děcko zahučelo do rybníčku komplet celý.

Mně se tím velmi ulevilo, neboť jsem unikla informacím, které opravdu nepotřebuju znát.
Nicméně sousedka po několikaminutovém jekotu směrem ke zmáčenému děcku plynule přešla k majetkově-rozvodové tématice, při níž mě přepadaly ještě trapnější pocity než u těch hemeroidů.

Nějak bych se asi dovedla vykroutit z hlídání děcka, ale jak se krindapána může člověk vykroutit z doprovodu jeho matky?








Žádné komentáře:

Okomentovat