pondělí 26. června 2017

Pohádková pohádka

Tim Timeček nalil do akvárka všechny možné lahvičky obsahující záhadné látky na úpravu vody, což mu vyneslo zaracha telky (v našem případě you tube) na celej tejden.

K restriktivním opatřením tohoto druhu se téměř neuchyluji, ale telka mi stejně dost leze na nervy a navíc nesnáším leklý ryby.
A nešlo o jednorázovou klukovinu.
Tim se s nekalými úmysly do akvárka pokouší proniknout kontinuálně a moc dobře ví, že tam může hrabat jen s Ripardem.

Při provozování zakázané akvarijní činnosti si Tim počínal velmi rafinovaně.

Nechal se v poledne jako uspat.

Poté potichoučku jako myška vylezl z postele a v naprostém utajení prováděl destrukci akvária.
Asi za půlhodinku za mnou přišel, že už je vyspanej.

Chvíli si hrál a pak vesele pronesl: "Nalil jsem do akvárka všechny lahve."

Mě polilo horko.

Ryby plavaly v podivně husté, nahnědlé kapalině, nicméně během následujících dní chcíply jen tři kusy.
Vzhledem k neustálé přerybněnosti to není taková hrůza.

Přemejšlela jsem, jestli zákaz telky není větší trest pro mě, než pro Timečka. Ale vzhledem k tomu, že nezná dny v týdnu a ani neví, jak je vlastně tejden dlouhej, to můžu kdykoli stopnout.
Naštěstí je you tube plnej i audiopohádek.

A taky máme hodně knížek.

Momentálně frčí ta O čertovi.

A minulej tejden jsem byla na ledové kávě s Bárou (konečně!) a ta mi řekla, že její stejně staré dítě už zvládá i první dva díly Harryho Pottera. 

Asi to taky vyzkouším.








Žádné komentáře:

Okomentovat