úterý 30. května 2017

Mámo, trochu jsem ti tu školu pokreslil!


Má dosavadní snaha o studium patopsychologie dopadá zdánlivě neblaze. Tim Timeček mi výpisky počmáral dinosauřími vejci a já na ně omylem vhodila pytlík fenyklového čaje. 

Ale ve svém okolí mám patopsychologie tolik, že jsem se rozhodla studia zanechat, na zkoušku jít na blind a uspořený čas věnovat raději účelnému obsedantně-kompulzívnímu konání, které krystalizuje ve formě třídění věcí do kategorií a opatřování všeho cedulkami.
Cedulkování dovádím k dokonalosti, takže jsem i žvýkačky opatřila cedulkou "žvýkačky".

Asi největším psychopatologickým počinem je kromě návštěv deprivovaného děcka a jeho matky dopis, který jsme dostali od Ripardova několik let nezvěstného bratra. Stručně a jasně nám bratr napsal, že žije někde v daleké zemi, kde si s chovankou psychiatrické kliniky pořídil dvě děcka, která pobývala střídavě v kojeňáku, děcáku a jeslích, protože jejich matka, byla opakovaně "nemocná se svou hlavou". Pan bratr se patrně se svou hlavou již spřátelil natolik, že si děcka vzal do péče a nyní se o ně stará sám.
Já mu držím palce.

Má sousedka mi tu onehdá do detailů vysvětlovala, proč je mnohem menší blázen, než její manžel. Oba chodí ke stejnýmu cvokaři.
Jejich cvokař je naprosto úžasnej a ví si se vším rady.
Je to přeučenej logoped a jeho maminka byla věštkyně a vykladačka karet, takže i on má mimořádné věštecké nadání, kterým se ani trochu nechlubí.
Sousedce řekl, že ona je jedinej normální člověk v jejich rodině a že nejpozději do léta budou s manželem od sebe.
Soused to nějak nechápe a v čiré nevědomosti si na zeď přivrtal háky na kolo. Sousedka se tu docela masivně rozčilovala, že prej kdyby ten blbec věřil cvokařovi, moh si ušetřit práci, protože léto je tu coby dup a byt si veme přece ona.

Do třetice se mě jedna známá zeptala, jestli nemám obavy, vařit hopsinkovou bezinkovou šťávu. Obavy mám docela oprávněné o to, že mi kvůli obsedantnímu uklízení odkvete bez.
Známá mi řekla, že ona šťávu dělat nebude, protože se bojí trychtýře.
Trychtýř je totiž velmi zákeřný vražedný nástroj.
Pokud vám spadne na zem a otočí se užším otvorem vzhůru a zrovna kolem bude utíkat děcko, děcko může spadnout a na trychtýř se nabodnout.

Z té patopsychologie očekávám nejmíň áčko, má průprava je více než důkladná.

1 komentář: