pondělí 16. listopadu 2015

Tadá! Pro kluky.

Špatně se mi shání klučičí oblečení a doplňky bez autíček, vláčků, opic či traktorů. Autíček, vláčků, opic i traktorů máme už zoufale plný byt a neustále o ně zakopávám a spojuju a rozpojuju koleje a vagónky, simuluju bouračky a volám sanitku, nakládám do tatrovky špinavý i vypraný prádlo a na lžíci bagru nabírám kdejaký binec.
A musím se neustále učit rozlišovat traktor od bagru (není to tak jednoduchý, jak se zdá) a už poznám i malotraktor a furt nevím, co je tendraska a diesel.
Dítě jsem chtěla vychovávat bez genderového ovlivňování autíčky či panenkami a růžovou či modrou barvou. Mé rovnostářské snahy skončily ve chvíli, kdy dítě v osmi měsících vědomě objevilo kolo od kočáru (to jsem utajit nemohla) a od té doby mě kola pronásledují všude, gender negender. Takže kola na oblečení jsou fakt moc. Zato námořnický chlapečkovský styl mi vůbec neva, lodičky, proužky ryby, kotvy se mi nikdy neokoukají.


Žádné komentáře:

Okomentovat