neděle 15. listopadu 2015

Podzimní ponurosti

Máme s Ripardem staronovounovou podzimní závislost - Chobotnici. Jó, ten mafiánský seriál z osmdesátek. Děcko se v temném podzimu docela umoudřilo a chodí spát včas, takže můžeme vést i jakejs takejs partnerskej život a komisař Cattani je prostě kultovní. Líbí se mi ty pomalý a detailní záběry, květnatý dialogy a to, jak se tam všude kouří a popíjí a vaří kafe a špagety po sicilsku. A děj je pořádně nervydrásající a postavy uvěřitelný a propracovaný, pro mě divácká lahůdka.

S háčkem jsem se už docela skamarádila, takže vypadá, že všechny čepky dodám na jarmark včas.
O co pilnější jsem při tvoření, o to línější jsem v ostatních hospodňských činnostech. Neuklízím a vařím teď hlavně italský a mexický rychlovky, k té Chobotnici se to moc hodí.








Žádné komentáře:

Okomentovat