neděle 19. března 2017

Mýdlový sliz forever

Nesnáším vynášení odpadu, protože popelnice máme hluboko pod naším domem a vede k nim strmý sešup a mnoho a mnoho schodů. Kvůli plenám papírovým by odpadu bylo mnohem víc, než je obvyklé, což by byl pěknej vopruz.

Už u Tima Timečka jsem se s úspěchem dala na látkové pleny a do dvou let mi látkování připadalo jako mnohem menší námaha, než používání jednorázovek. Když byly Timovi dva, tak mě látkování začlo obtěžovat a přešla jsem na papírovky. Na noc a na dovolenou dávám jednorázovky tak jak tak.
Ale mám kamarádku, která od té doby, co látkuje, jezdí na dovolenou pouze tam, kde mají pračku a je ochotná se kvůli přebalování několikrát za noc vzbudit.

Velmi podnětné je přečíst si  nějakou diskuzi výhradně látkujících či výhradně pamperskujících maminek. Pamperskovačky nadávají látkovačkám, že jsou prasata a socky, látkovačky to zase oplácejí pamperskovačkám docela sofistikovaně superověřenými informacemi, že pampersdítka budou v důsledku těsného kontaktu s neidentifikovatelným chemickým koktejlem obsaženým v pamperskách trpět v nejlepším případě neplodností, v horším případě pak zhynou buď na opruzeniny nebo rakovinu kůže.

Není nadto, mít dlouhou mateřskou a neomezený přístup k internetu.

Konzumní nepřebernost výběru už dospěla i do oblasti látkových plen a nastudovat si jejich typy a druhy mi zabralo několik dní.

S používáním látkovek velmi vzrůstá spotřeba pracího prášku, což řeším mýdlovým slizem.
Do výroby slizu se mi podařilo uvrtat Tima Timečka.
Nakukala jsem mu u toho pohádku o čarodějné čarodějnici, která potřebuje uvařit kouzelné slizovité lektvary.
Velmi ho to bavilo, zvláště závěrečná etapa - ovonění slizu éterickými olejíčky - a já se pomalu učím využívat neprozkoumaného potenciálu dětské pracovní síly.

Žádné komentáře:

Okomentovat