pondělí 13. března 2017

Mámo, já bych chtěl, aby to Damiáno vyhynulo!

Poslední tabu sourozenecké lásky padlo dnes odpoledne.

Tim Timeček velmi dobře chápe význam slova "vyhynout". Když chce udělat na někoho dojem, zahlásí: "Dinosauři vyhynuli před 65 miliony let a poté na jejich místo nastoupili savci."
Když jsem se ho zeptala, proč si přeje, aby Damiáno vyhynulo, bylo mi sděleno, že ho mimino škrábe, tahá za vlasy a boří mu koleje. To nemůžu vyvrátit.
Počkala jsem, až se zjitřené emoce i zbořené koleje vrátí do normálu, dala jsem si kafe a balík polomáčenejch sušenek a poté jsem se jala Timečka za pomoci dostupné literatury edukovat ohledně tematiky vyhynutí.

Tato knížečka pojednává o smrti velmi jednoduchým,  srozumitelným a (hyper)korektním způsobem, nevznikají tak žádné třecí plochy ohledně konfese či vyznávané ideologie. Zároveň však neobsahuje nic, na co by člověk sám nepřišel, ale když jste osoba znavená a bez nápadu, tak se to hodí.

 
 
Když jsme se následně vydali k doktorce na vážení mimina, Tim Timeček sestřičce vykládal, jak je to Damiáno krásné a roztomilé a jak ho děsně miluje.
Pak jsme šli nakoupit a jedna babka v obchodě se Tima zeptala, zda by jí to mimino prodal za velkou čokoládu. Tim bez váhání souhlasil.
Velkou čokoládu jsem si koupila sama a celou ji sežrala.
Byl to holt náročný den.


Žádné komentáře:

Okomentovat