středa 8. března 2017

O tekuté stravě

Je to děs běs, chytla jsem šílenou angínu. Pár dní jsem se potácela v horečnatých stavech, pak mě Ripard vzal k doktorce a já vyfásla megaantibiotika. Na celém chorobném procesu je pěkně blbejch hned několik věcí. Jednak mi krk otekl tak, že jsem nemohla několik dní vůbec polykat a ještě teď dávám přednost tekuté stravě, jednak být echt nemocná se dvěma haranty není nic záviděníhodného.

Naštěstí Tim Timeček v sobě objevil netušené zdroje empatie a celé dny si vystačil sám.

Ale podařilo se mi přelouskat S elegancí ježka, což je jedna z těch knížek, které člověk buď úplně nesnáší nebo miluje. Mně se to líbilo moc, je to chytré, zábavné, hravé a ironické.

 
 
Dál jsem podrobně prostudovala Nápady na rodičovskou dovolenou, což je pěkná knížka v případě, že máte doma dítě výtvarně tvořivé. Pokud dítě výtvarně tvořivé nemáte, pak to není zrovna nejvhodnější publikace. Popravdě bych těch nápadů na rodičovskou dovolenou čekala o něco víc a hlavně i z jiných oblastí, než z výtvarné výchovy.
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat