pátek 1. prosince 2017

Měkkejši

 
V rámci své nově nalezené systematizace a organizace se musím pochlubit faktem, že mám poměrně velké množství vánočních dárků vytvořenou a !zabalenou!.

Ale jde jen o měkkejše, tedy podle Riparda o sice praktické leč naprosto neatraktivní dary. I když tedy já o Vánocích jako děcko bývala vděčná i za ty měkkejše. Moje máti byla v měkkejším nadělování přebornice. Pokud jsem o října potřebovala cokoli na sebe (ať to byly fusekle, pyžamo nebo spoďáry), zabalilo se to "pod stromeček". Radost z takových fuseklí pak byla ohromná, protože chodit od října bez fuseklí je dost pruda.

Jenže ti moji měkkejši jsou cool! A vyhnula jsem se nahánění pépéelka po celým Brně a vůbec jsem ten děsně komerční systém odrbala a celý to dárkování vychytala... Což si moje máti o těch fuseklojdních darech nepochybně myslela taky.

 







01

4 komentáře:

  1. Tihle měkejši jsou naprosto cool! O tom není žádný pochyb! Mimochodem, velký obdiv. Já ještě dárky nemám ani koupené... :D Ale já mám také správnou výmluvu... totiž... zkouškové. Až si odbudu zkoušku, pak dořeším i ty dary...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jááááj, zkouškové za mých mladých let znamenalo prostor vhodný k obstarání všeho vánočního, zejména punče :D

      Vymazat
  2. Wow! Tak zejména ty dinosauří kalhoty a bubákovskou čepici a nákrčník bych si přála taky dostat. Fakt pěkný. A organizace spočívá v uklizené minimalistické domácnosti, nebo ještě v něčem jiném? Až se uzdravíme, zkusíme s váma domluvit návštěvu - nejspíš nutně potřebuju inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. organizace je velmi složitý a mnohovrstevnatý proces, který nelze shrnout jednou vetou (alespoň pro me teda, někdo to má vrozený). určitě se stavte, ukážeme vám naše organizační oddělení, za který by se nemusel stydět nejeden domov pro alzheimery :D

      Vymazat