středa 13. prosince 2017

Tvorba pro netvory

Naše děcka nejsou indoorová ani tvořivá.

Takže když jsem nachcíplá a nemůžu s nima lítat po venku, je to dost pruda.

Napekli jsme všechno možné i nemožné cukroví, nabalili dárečky pro paní učitelky, vyrobili přáníčka pro široké okolí i pro paní pošťačku a namíchali vaječňák.

Když už jsem nevěděla roupama coby, dali jsme se do těch praštěných výtvarných činností, které naši chlapečci fakt nemusí.

Vyrobili jsme vločky do oken a šiškové skřítky.  Skřítci na Timečkovu zakázku zobrazují celou naši rodinu plus deprivované děcko. Deprivované děcko se tu i nadále vyskytuje skoro každej den, ačkoli jsem se jeho přítomnost snažila zkrouhnout na pouhé dva dny v týdnu.

Sousedka mi řekla, že to pochopila tak, že dva dny má nasichr a ty ostatní dny vždycky zaklepe a zeptá se, jestli jako může.

Vůbec mám pocit, že si ze mě občas lidi dělají šoufky. Tudle se mi ohlásila Ripardova ségra, že přijde na dopolední návštěvu přibližně v 10.00. Když tu nebyla ani ve 13.00, dala jsem Timečkovi telefon, ať se jí zeptá, kde se zdržela:

"Haló!! Klarabel!! Už jsi tu dávno měla být! Kde ji tak dlouho? Cos dělala? A proč tu nejsi? A už jsi aspoň na cestě? My jsme tě čekali a čekali! To není slušné!"

 Klarabel už byla na cestě do dorazila ve 13.45.

Nicméně Timeček by mohl lektorovat pro mě tak potřebný kurz asertivity.









Žádné komentáře:

Okomentovat