středa 8. února 2017

Podařilo se mi zakoupit husí paštiku, která smrdí hnojem.

A překvapivě dlouho jsem tu hnojovou vůni nemohla identifikovat.
Zkusím to namazat Ripardovi, zda nečekanou příchuť rozpozná, takovou vzácnost přece nemůžu vyhodit.

Dále se mi podařilo uzavřít svou skoro rok se táhnoucí zubní epizodu. Stálo mě to spoustu nervů, návštěv ukrajinské dentistky i peněz, nicméně mě tato epizoda asi na doživotí zbavila strachu ze zubaře i z Ukrajinců a víla Zubnička nakonec odletěla s prázdnou.

Dále se mi podařil efektivně vykompenzovat fakt, že Tim Timeček přestal spávat po obědě a já tak přišla o svou dvouhodinovou pauzu. V našem nedalekém sousedství žije jedno mírně deprivované dítě, které navštěvovalo od útlého věku jesle a ve školce je každej den až do časného večera a po školce si  ještě k velké radosti svých rodičů chodí na několik hodin hrát k nám. Popravdě lepší babysitting si pro Tima Timečka nedovedu představit. Včera jsem díky tomu sfoukla celou seminárku, která měla deadline dne 20.10..2016. Tuším, že jsem někdy kolem tohoto data opouštěla porodnici, těžce postihnuta institucionalizačním syndromem a neschopna nějaký čas jakékoli duševní práce. Když jsem tento fakt sdělila PhDr. et Mgr.vyučujícímu Ph.D., byl mi posunut deadline na neurčité datum s křížkem po funuse a předepsaná délka seminárky podstatně zkrácena.

Abych nevypisovala jen samé úspěchy své životní dráhy, tak musím oznámit, že jsem včera rozbila pračku. Nicméně poté, co jsem odebrala nadměrné množství plen, které způsobily přetížení a následné selhání mechaniky, pračka opět začala fungovat.

Myslím, že po těchto událostech si skutečně zasloužím jeden nerušený díl audioknihy Hry o trůny.

Žádné komentáře:

Okomentovat