neděle 29. května 2016

Spací sprej

Představovala bych si, že postříkám každý den ve 20.00 dítě tímto sprejem a ono bude přesně ve 20.05 spát. Dítě teď totiž usíná každodenně ve 23.00, někdy se stane, že usne i později než já s Ripardem, a to se tu pak dějou věci... Bohužel jsem teď úderem poledne tak unavená, že si musím dát poobědovou siestu v leže. Dítě mi u toho doslova skáče po hlavě, poté vyčerpáním mezi poskoky usne, obvykle až kolem 14.00. Já tou dobou zázračně ožiju a nechám dítě chrnět jak dlouho to jen jde a regeneruju se. Jeho polední spánek tak trvá někdy až do 17.00, kdy se obvykle vrací Ripard, a pak děj se vůle páně, já mám svoje odkrouceno. Nicméně v důsledku tohoto režimu pak chodí dítě spát tak pozdě. Kdybych netrvala na polední siestě, možná by se celý problém hladce vyřešil, ale to bych asi nedožila večera. Prostě ta endoparazitní přítomnost na mě zanechává znatelné stopy.

Ripard si jednou pořídil sprej na sršně. Sršně jednoduše pošplícháte a je po něm. Já mám k tomuto značné výhrady a pokud k nám sršeň vlétne, zachovám klid a vypudím ho naprosto jednoduše a humánně. Nicméně ta myšlenka se mi jeví jako geniální, někoho postříkáte a on odpadne. Návod na něco, co by mohlo podobným způsobem zafungovat na příliš bdělé dítě jsem našla zde, ale předem říkám, že to nefunguje. Teda ne tak, jak by člověk čekal.

Děcko to každej večer našplíchá na mě s Ripardem, my odpadnem a je po srandě.

Žádné komentáře:

Okomentovat