pondělí 2. října 2017

Rostou!

Aby se Ripard mohl v klidu učit, jsem s děckama v lese téměř nepřetržitě.

Abychom tam jen tak nechytali lelky, sbíráme všechno, co se namane. Naštěstí roste letos dost hub, takže se z lesních výprav vracíme i s potravou.

Nicméně já již jevím notné známky opotřebovanosti.
Damiáno se v noci opět počalo velmi často budit.
U mě se tak projevuje znatelná spánková deprivace.
Včera jsem se celý den regenerovala u Kristiny.
Timeček zřejmě naznal, že by nebylo moudré mě nadále iritovat a skoncoval s posledním mláticím reliktem - Kristininou Lucinkou: "Já už jsem se vyvinul, mámo, a už nebudu nikoho bacat!"
Včera si celý den krásně hráli, vůbec neotravovali a já se tak mohla vykecat.


3 komentáře:

  1. Damiána nebacá? Taky bych potřebovala, aby se Verunka v tomto směru trochu vyvinula :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Damiána naštěstí moc ne, jen ve výjimečných případech, pokud mu třeba jde D. rozbíjet koleje :)) Ale Damián už bacá Tima, takže mužu byt v klidku :D

      Vymazat
  2. S tou deprivaci jsem na tom stejne. Uz usnu, i kdyz dite nespi

    OdpovědětVymazat