středa 4. října 2017

Houby se na pár dní schovaly...

...ale po včerejším celodenním lijáku už je zase můžu sklízet kosou.

Cesta do školky nám ráno trvala v důsledku nepřetržitého sběru děsně dlouho.

Po dobu nevýskytu hub jsme s Timem posbírali přírodniny, ze kterých budeme vyrábět vkusné i méně vkusné dekorace.



Dnešní noc byla po dlouhé době více než v klídku, Damiáno začlo provozovat párty až v 5.30 AM, což už je krásný čas na vstávání!

Já jsem v důsledku neustálého pobíhání po lese a nočních šicht už značně vyhladovělá.

Můj jídelníček nabral poněkud stěhovácký charakter a není se čemu divit, když pořád někam stěhuju baculaté Damiáno.

Včera jsem málem zakoupila masný výrobek lákavě pojmenovaný jako "družstevní sekaná".

Nic proti sekané, ale raději si upeču nedružstevní.

V poslední době se mi několikrát stalo, že mi zbytek rodiny sežral jídlo dřív, než jsem se k němu nachomýtla.

Začala jsem vážně přemýšlet o tom, že až všichni půjdou spát, objednám si tajně burritos.

Je pěkné, že naše děti ani Ripard nemají problém s jídlem.
Dala jsem na moudré rady z knihy Ivy Jungwirthové a obstojně proplula i Timečkovým frfňavým obdobím.

Ale poslední dobou tu vypukla bitka i o zbytky.

Damiáno obdrželo aparní Jitro židli a u stolu se chová velice sebevědomě.

Žádné komentáře:

Okomentovat