pondělí 2. října 2017

Podzimní zahrádka

 
Zahrádka nám stále kvete a já jsem ráda, že jsem nalezla velice efektivní náhradu pískoviště!
 
Děcka o zahradničení jeví veliký zájem a když máme štěstí a jde kolem naše paní sousedka vyvenčit čoklíka, vždycky s sebou na procházku přibalí i Tima Timečka a já mám pak kvalitní babysitting pro jeden kus dítěte. Paní sousedka je letos první rok v důchodu a pracovala celý život jako učitelka ve  školce. Práce jí prý trochu chybí a s Timem si prý vždy velmi krásně popovídá. Já mám trochu obavy, jak moc si Tim puští hubu na špacír, protože začal s gustem používat "doprdele". Ale prej  se baví jen o pravěku a Tim se posledně z procházky vrátil s "neandrtálským přístrojem, který dokáže rozpárat i jelena." Jednalo se o šutr ve tvaru pazourku.
 
Na příští rok na zahrádce plánuju květinovou invazi.
Ripard mi nakoupil kila cibulek tulipánů, narcisů, modřenců, hyacintů a krokusů a my je s děckama pomalu a systematicky sázíme.
 



1 komentář:

  1. Pěknou zahrádku máte! Já plánuju nějaké jarní cibuloviny na balkon, tak jsem na to zvědavá.

    OdpovědětVymazat