úterý 1. srpna 2017

Tajemství úspěšného dne

Jediný způsob jak začít den elegantně, je vstát dřív než děcka.

Ráno je jiskřivé a svět krásný, čistý, tichý a úhledný.


 Někdy taková chvíle trvá i čtvrt hodiny!

Jenže pak se něco zvrtne.

Ďáblové se vzbudí a zachování vnitřního klidu dá fušku.

Damiánovi včera rašilo 6 zubů současně.
Já to v důsledku spánkové deprivace a pod vlivem legálně dostupných omamných látek vnímala spíš jako 666.
Dítě se chtělo nonstop nosit a 10 kg už není žádná muší váha.
Kojilo se tak milionkrát, takže bych si zasloužila doživotní čestné členství v Laktační lize či Kojící guerille.
Navíc to dítě kvůli horku a celkové rozladě celý den ani oka nezamhouřilo!
Už jsem začala katarzně přemýšlet, zda a jakým způsobem by se Damián vlezl do Babyboxu, jehož kapacita je pouhých 5 kg.

Naštěstí se Ripard dostavil z práce o celých 20 minut dříve a já mohla dezertovat do své práce, kde jsem strávila téměř čtyři klidné hodiny.

Poté jsme se sešli u řeky, kde jsme se setkali s přáteli a kde mě všechny starosti opustily.
Timís se přidružil ke skupině jiných děcek, takže jsem o něm ani nevěděla a Damiáno se nějak zázračně vyklidnilo.





2 komentáře:

  1. Jojo vstát dřív než děcka je fajn, ale ještě se mi to nepovedlo. A to si dávám předsevzetí téměř každý večer. Obávám se ale, že se mi spíš jednou podaří usnout dřív než naše dítě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. usinani dřív nez decko při trose treningu znacne usnadni život :D :D

      Vymazat