sobota 29. července 2017

S overlockem se to šije...

 
Loni jsem si koupila overlock a stále jsem naprosto nadšená.
 
Dost dlouho předtím jsem se marně drbala s úplety na obyčejném šicím stroji. 
Dost jsem se u toho nazlobila, spoustu látky zničila a neustále pátrala po všelijakých fíglech.
Vyzkoušela jsem dvojitou jehlu, strečovou jehlu, strečovou nit, pružný steh, entl a nefungovalo lautr nic.
Jednoho dne jsem zašla do této skvěle zásobené galanterky, kterou vlastní jedna na první pohled vyhořelá švadlena.
Zeptala jsem se jí, jak šít úplety s nadějí, že mi konečně poradí něco konstruktivního.
A taky že jo:
 
"Pani, na normálním stroji ušijete houby, ale na to už jste taky mohla přijít sama.
Kupte si overlock." 
 
Upřímnost paní švadleny na mě navzdory jejímu vyhořelému projevu zapůsobila tak mocně, že jsem u ní několik dní na to overlock skutečně koupila a od té doby mi to šije jak nikdy!



4 komentáře:

  1. Do prkýnka, neprovokuj! ;) Já si říkala, že až za rok... ale jestli se mi do té doby chce zkoušet dvojjehlu, strečovou jehlu a kdovíco dalšího, a stejně se u toho vztekat, to teda netuším... nebo spíš tuším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo, ja se vztekala tolik let, ze jsem si ho fakt mela koupit dřív... ale třeba mas vymakanější rovnosteh a ten uplet zvladnes, mne se to motalo, kudlilo, cuckovalo a tak. k overlocku jsem sedla a usila uplet hladce napoprvé. ještě bylo fajn, ze mi to ta pani v galanterce vyborne předvedla a vysvětlila a zaucila me na tom.

      Vymazat
    2. Doufám, že je Ti jasné, že svým neuváženým příspěvkem můžeš některé rodiny přivést na pokraj bankrotu! ;-)

      Vymazat
    3. no, já si ho právě mohla pořídit díky bankrotu mého bývalého zaměstnavatele, to máš tak :D

      Vymazat