sobota 29. července 2017

O podpoře ledvin


Tudle u mě týden bydlela Venda, která se v současnosti intenzívně vzdělává v oblasti tradiční čínské medicíny.

Několikrát se mi večer podařilo uspat děcka a dát si s ní tu aperol tu cinzano a dost jsme se u toho nasmály.

Dověděla jsem se pro mě zajímavou informaci, a to že podpora ledvin podle TČM spočívá v odpočinku a převážně v pěstování vlastních zálib, libůstek a radosti.

To je docela přívětivé.

Velmi přívětivé a radostpřinášející jsou i hrníčky, které mi věnovala Hani.
Jsou z dílny ve Zvířeticích a já z nich jsem úplně nadšená.

A další přívětivou věcí je, že jsme s Hani objevily kousek od Svoboďáku knihovnickou kavárnu, kde jsou domácí zákusky skutečně domácí bez hipsterské image i přirážky.
A kde kafe chutná jako kafe bez stylové brazilské kyselosti.
I když mně by ty kyselý kávy připadaly docela osvěžující, pokud by byly servírovány jemně, bez nafoukanýho "pokud vám to nechutná, tak jste houbygurmánaničemunerozumíte".

2 komentáře: