pondělí 12. září 2016

Pořádná tabule

Na počátku byly velmi hnusné nicméně zcela funkční "dobové" dveře.

 
Ty jsem natřela černou syntetickou tabulovkou.
Smrdělo to několik dní a Ripard málem dostal infarkt, když černé dveře poprvé uviděl.

 
Nicméně dítě tabuli v pozdějším věku ocenilo. A já taky, protože dítě si čmáralo a já měla při vaření klid.
 
 
Letos jsme se jali konečně vyměnit staré dveře za nové s tím, že ty tabulové jednoduše přesuneme do dětského pokoje. Jenže při instalaci jsme zjistili, že každé futro v našem bytě má zcela unikátní atypický rozměr, takže se všechny nové dveře musí udělat na míru. Tabule jsem se odmítala vzdát, tak jsem vymyslela adekvátní náhradu. Barvu jsem tentokrát použila akrylovou, která ani trochu nesmrdí, nestéká a asistovanou manipulaci s ní zvládlo i tříleté dítě.
 


 
Tabule je opět plně funční a pokud mi něco cákne ze sporáku na zeď, tak to fakt není vůbec vidět :)
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat