pátek 1. července 2016

Ouřady

Dneska jsem se statečně vydala na sociálku nějak doklepat poslední zbytky rodičáku a zjistit optimální datum nástupu na novou MD. Naposledy jsem tam byla hrozně dávno, kdy jsem si by voko nastavila výši rodičovského příspěvku, a teď jsem přirozeně očekávala, že v celé záležitosti budu mít pěknej bordel - sociálně právní tematiku prostě nezvládám kočírovat.

Nicméně to, co jsem se dověděla, mě přesvědčilo, že intuitivní time management zvládám bravurně. Paní mi spočítala, že den, kdy mi končí rodičovská dovolená s dítětem č.1 je zároveň dnem nástupu na řádnou mateřskou dovolenou s dítětem č.2.
I tu částku, kterou jsem si před hodně dlouhým časem nastavila úplně vod voka (prostě se mi líbilo jedno příjemně kulaté číslo, tak jsem ho nahlásila jako výši rodičovského příspěvku) vyberu úderem měsíce, kdy mi začíná nová mateřská. Paní mi hned řekla, že skoro nikomu se to takto naplánovat nepodaří (druhý děcko se narodí buď moc brzy nebo moc pozdě) a že už nemusím vyplňovat žádný nový lejstro a nic dalšího řešit.  Uff.

Když jsem to popisovala Ripardovi, nechtěl mivěřit.
Jak je to možný, když neumím ani počítat ani plánovat?

Žádné komentáře:

Okomentovat