čtvrtek 2. června 2016

Kladdkaka a mlsná už mě nehoní

Poslední dva večery mě šíleně honila mlsná. Ale rezidua sladkostí, která jsme tu měli, snědla Tara, dítě, které jsem hlídala a které si umí poradit v jakkoli nehostinných podmínkách. Uspávala jsem zrovna svoje děcko, když Tara jako myška vyloupila šuplíček se sušenkama.
Včera jsem už na tom byla tak špatně, že jsem prosila Riparda, zda by mi odněkud nevyhrabal kindrvejce, které má schované pro případ nouze, kdyby potřeboval extrémním způsobem motivovat děcko. Bohužel Ripard naprosto nepochopil vážnost situace a vejce mi s racionálním vysvětlením nevydal.

Pak jsem se koukla na Janin blog kde mě velmi upoutala fotografie koláče, nicméně asi bych ho musela zlikvidovat sama, protože děcko s Ripardem tyto typy nevyhledávají. Trochu jsem zapátrala dál a objevila toto, což mě taky dost upoutalo.

A dobrý to je opravdu moc!

Žádné komentáře:

Okomentovat