čtvrtek 10. prosince 2015

Vánočně!

Včera jsem od Riparda obdržela propustku na celé odpoledne. Propustku jsem využila až do pozdních nočních hodin a celá výprava zahrnovala návštěvu několika galanterií, papírnictví, knihkupectví a punčový flám. Obrázky z punčového flámu bohužel nemám, viděla jsem vše trojmo, ale ještě za střízliva jsem nakoupila docela hezké vánoční součástky na projekty děckuodolný vánoční strom a vánoční ubrus v barvě potravy. Ripard si jako každej rok vyžádal svíčku ve tvaru stromu.
 Nerozbitné a děckuodolné vánoční ozdoby budou realizovány zlatými pentlemi a hvězdičkami ze slaného těsta obalenými ve třpytkách (socnápad za pár kaček, u kterého se zabaví i dítě, a už zcela chápu, co je tak lstivého na těch třpytkách!)
Na České se otevřel Stoklasa, jupí! Má galanterní  brněnská krize se zdá být překonána, sortiment zahrnuje všechny mašličky, šňůrečky, šikmé proužky a prýmky, které si jen lze navymýšlet a ceny jsou na Brno (zatím) více než příznivé!
Před punčovou výpravou jsem ještě uháčkovala šálu pro neteř a konečně vyfotila teď už jen torzo adventního kalendáře. 


Žádné komentáře:

Okomentovat