sobota 5. prosince 2015

Dýchánek

Ripard si své vánoční večírky už odkroutil a tak jsem na řadě já.

Včera jsme si s holkama užili parádní žranici. Je to už tradice. Jedna z nás vždycky navaří a pozve ty ostatní k sobě domů a tak se střídáme už třetí rok.
Včera jsme se sešly u Saši a bylo to jako vždy moc fajn a odpočinkové.
Zdrbly jsme muže, nepřítomné kamarádky, naše matky a probraly mnoho dalších životních téma, například to, že velmi vhodná pomsta je, poslat neoblíbené osobě dopis se třpytkama. Daná osoba dopis otevře a třpytky se rozprsknou úplně všude, prostě bomba nebo antrax už nejsou vůbec cool.

Pro holky jsem ve své chráněné dílně vyrobila srdíčka. S vintage krajkou po babičce.

A od Terezy jsem dostala tyto apartní náušnice. A hrozně dlouho dumala nad tím, co mi ten materiál, ze kterýho jsou udělaný, připomíná. Je to umělá hmota, není to umělá hmota? Je to přírodní materiál, není? Nakonec jsem na to přišla, jsou to krovky brouka


Žádné komentáře:

Okomentovat