pondělí 3. dubna 2017

Nevím, jestli mě ten život ještě baví.

Poslední dobou byl Ripard furt v trapu a když už byl doma, tak se v jednom kuse něco šprtal.

Já se snažila odhlučňovat děcka, co se dalo, ale Ripard si i přes mou usilovnou snahu neustále stěžoval na hluk a že se tu nic kloudně nenaučí. Pominu fakt, že já se na všechny zkoušky musela připravit v hluku a bez pečující osoby, která by mi neustále nosila jídlo a odnášela vlezlá děcka.

Při bližším ohledání jsem zjistila, že má Ripard do své "studovny" imrvére otevřený dveře.
Když jsem se ho zeptala, proč si ty dveře zkrátka nezavře, že by pak to odhlučnění bylo o něco efektivnější, řekl mi, že úplně zapomněl, že ty dveře máme a že ho vůbec nenapadlo je použít.

Nicméně já už takto odhlučňuju děcka docela dlouho a ještě do konce května budu a počíná mi to lézt na mozek i na nervy. Tudle jsem si katarzně představovala, že jsem zavřená v ergoterapeutické dílně zdejší psychiny, jen já a šicí stroj... Kamarádka, co se nedávno vrátila z psychiního wellness, si to docela pochvalovala.

V rámci odhlučnění jsem se vydala s děckama ven´, Když jsme míjeli nějakou holčičku, Timeček zahlásil velice zřetelně: "To je holčička a má pipinu." Řekla jsme mu, že na takové věci není třeba nahlas upozorňovat, že holčička má třeba i vlásky a..."zadek", doplnil opět velice zřetelně Tim. "Nebo se tomu říká i prdín:"

Poté jsem za řevu hladového mimina, přípravě miminí stravy a následném krmení mimina uvařila ve velmi krátkém čase oběd o dvou chodech, Timeček řekl: "To my nepapáme, že ne táto, máme nacpaný žbicha sladkostmi."
Potlačila jsem nutkavou představu hodit po těch dvou nový druh Damiánova hovínka v barvě červené řepy a v konzistenci, která již dovoluje manipulaci vrhem.

Nicméně i na to došlo. Když se Ripard opět šprtal, Tim na mě z pokojíčku volal: "Damiáno udělalo hovínko a já jsem do něj šlápl a je to i na kolejích a na mašince, i na té mašince, co jezdí sama!" Než jsem rozdýchala toto sdělení, následovala další dobrá zpráva: "A Papkong měl hlad a omylem rozstříhal ten můj záclon:"

Záclon je kontaminace slov závěs a záclona.
Papkong je nový druh velmi hladového a velmi žravého dinosaura.
V mé fenomenologii to jsou moje samoostřící krejčovské nůžky japonské provenience.

Žádné komentáře:

Okomentovat