pondělí 19. října 2015

Rýma a podzimní únava

Včera jsme byli s děckem celej den doma a já měla rýmičku a byla šíleně unavená a děcko mělo pořádnej sopel hrající všemi barvami. A jak se děcko nevyběhá venku, je to peklo. Večer nám skákalo po hlavě (myšleno doslovně) asi do půlnoci. Nezabrala ani Futurama, kterou sledujeme místo večerníčku. My s Ripardem jsme už byli dávno tuzí a harantě sršelo energií. Dneska už je mi líp, tak snad se mi povede unavit i děcko.

A budem muset i na nákup, protože potrava došla.

Nicméně i když tu včera k jídlu skoro nic nebylo, něco se vařilo:

snídaně: ovesná kaše

oběd: zeleninová krémová polévka a ratatuille s rýží

večeře: zbytky ratatuille a topinky z bagety


A uplatňuju poslední bylinky z balkonu. Bazalka už to zabalila, ale oregano, šalvěj a yzop se ještě statečně drží. Nějak nám ten podzim rychle postupuje a zima prý bude dlouhá a třeskutá. Nejvyšší čas na horkou čokoládu s chilli.


1 komentář:

  1. Já nedám při rýmě dopustit na sprej do nosu s CBD. Objednala jsem ho z obchodu Cibdol a stříkáme si ho s manželem do nosu hned, jak cítíme, že na nás leze rýma. Kolikrát to rýmu úplně zažene, nebo se nám alespoň nerozjede v takové míře, že nás bolí hlava a nejsme schopní normálně fungovat :-) .

    OdpovědětVymazat