pondělí 19. října 2015

Aby má existence měla smysl

Aby má existence měla smysl a já si mohla zapsat další položky do výkazu svých hmatatelných činností, uháčkovala jsem staromódní polštář granny square.
Stalo se tak pod vlivem slečny Marplové, kterou každej podzim sleduju. Stačí pohled na gigantické staroanglické sídlo vhodné pro uskutečnění vraždy a již mi nabíhá serotonin. Letos jsme procestovali velkou část Anglie a Skotska a viděli mnoho pro vraždu inspirativních míst, ale o tom někdy jindy.

Židle z obrázku má vůbec zajímavou historii, v hipsterské terminologii bych řekla, že má duši, v mém soc životě jsme prostě s Ripardem neměli židle, tak těsně po uzavření sňatku před mnoha lety je Ripard ukradl na půdě, jsou patrně po pradědečkovi. Já je pak natřela a nechala přečalounit. Odstín nátěru jsem si nechala namíchat v Domě barev, kde mají k dispozici neuvěřitelně širokou škálu. Když jsem pak uviděla v Tescu hodiny stejné barvy, musela jsem je mít. Sice se opožďují (což je mnohem lepší varianta, než kdyby se předcházely), ale miluju je!




Žádné komentáře:

Okomentovat