sobota 31. října 2015

Sukně pro víly

Mám několik velmi parádivých neteří, takže jsem se trochu potrénovala v šití volánků.

Ripard s děckem jsou na několikadenním vejletě a já jsem měla spoustu plánů, které bych jistě i zrealizovala, kdyby mi do toho nevlezla neplánovaná nemoc. Takže polehávám, posedávám a piju žaludeční čaje. A to jsem chtěla umýt okna a vyházet nepotřebné krámy před rekonstrukcí a zalít kytky a dodělat všechny vánoční dárky a prdlajs. Ale snažím se si nemoc užít (kdy jindy se mi zase poštěstí být sama doma v klídku nemocná, do důchodu daleko...). Tak koukám na seriály a listuju starými Burdami a některými jinými kreativními časopisy, které už přestaly vycházet, třeba Praktická žena, můj velmi oblíbený plátek s mírně odrazujícím názvem.




Žádné komentáře:

Okomentovat