čtvrtek 25. května 2017

Zuby, pohroma huby

Zatímco u Timečka si výsevu prvních zoubků zcela náhodně všimla až pediatra při půlroční kontrole, o Damiánových zubech se mi už zdá i v bezesných nocích.

Má to teplotu, slintá to, bečí to, neustále to vyplazuje jazyk, v noci to nespí, soplí to a přes den to je neustále v nosítku.

Nemůžu říct, že bych z toho nezblbla, protože jsem se zcela dobrovolně dala do třídění Ripardových věcí.
Z poličky chaoticky navrstvených předmětů jsem za pomoci několika kafí a audio Harryho Pottera, vytvořila obsedantně organizovaný prostor. S nápadem opatřit poličky a krabičky popiskami přišel kdysi dávno Ripard. Tehdy jsem si ťukala na hlavu, přece nejsme takoví idioti, abychom potřebovali popisky.

Evidentně jsme. A já vzala to popiskování opravdu důkladně. Omluvou mi budiž několik probdělých nocí.
Přidat popisek






Žádné komentáře:

Okomentovat