S Timem Timečkem jsem se ocitla v zajetí literatury.
Vyřídila jsem mu průkazku do Mahenky a už několik měsíců sjíždíme kompletní dílo Astrid Lindgrenové. Já si tak jednoduše vyřešila téma závěrečné práce svého studia. Budu psát o pojetí výchovy v knihách Astrid Lindgrenové, které trochu porovnám s pojetím výchovy v české literatuře pro děti. Rozdílů najde se mnoho, A.L. plasticky reprezentuje skandinávský výchovný model, který se od českého v mnohém liší. Dále celým dílem Lindgrenové prostupuje i její těžká životní zkušenost (ve zkratce jí děcko sebrala sociálka). Témat k psaní se nabízí mnoho a kompletní dílo A.L. budu mít do prázdnin nastudováno levou zadní.
Dětský knížky už přestávám kupovat. Zařídila jsem knihovničku těch největších srdcovek, který jsou vyvedený jak literárně, tak výtvarně. A knížky, který nejsou the best, jsem darovala zdejší pobočce Mahenovy knihovny. S tempem našeho čtení bychom si zanedlouho mohli z knih vystavět menší iglú, což není záměrem naší organizované domácnosti. Mám radost, že se Tim Timeček v ohledu čtení vyvinul po mně a ne po Ripardovi, kterej beletrii vůbec nečte. Zároveň pro mě večerní uspávání není takovej vopruz, když si u toho hezky počtu.
Ripard se opět vrhl do předatestační přípravy, ale odhlučňování děcek pro mě není takovej oříšek jako loni, jelikož obě děcka pobrala o něco více rozumu a většinu času vyvíjíme zcela neškodnou a nedestruktivní činnost.
Včera jsme upekli beránka!
Žádné komentáře:
Okomentovat